Sitter i rummet och lyssnar på den sprakande brasan, mysigt =)
Håller tummarna att Alvin blir frisk snart, är lite less på att bara vara inne. Nästa torsdag ska han ta 3månaders sprutan, är han inte frisk då ska en läkare kika på han igen.
Hannes fick lov att hålla i Liams ben då han tog sprutorna. Det är ju 2 som tas i varje ben. Jag vågade inte titta och jag började själv gråta då Liam gjorde det! :S
Min mamma följde faktiskt med då Liam tog sprutan :) Min lilla syster tog sin 6 års spruta sammtidigt :) Hoppas att Alvin är frisk till måndag :) Vore kul om man kände någon på coren :)
Hannes fick lov att hålla i Liams ben då han tog sprutorna. Det är ju 2 som tas i varje ben. Jag vågade inte titta och jag började själv gråta då Liam gjorde det! :S
SvaraRaderaMin mamma följde faktiskt med då Liam tog sprutan :) Min lilla syster tog sin 6 års spruta sammtidigt :)
SvaraRaderaHoppas att Alvin är frisk till måndag :) Vore kul om man kände någon på coren :)