tisdag 16 november 2010

Provar lägga upp en video på vår skrattade gosse, jag hoppas det fungerar

2 kommentarer:

  1. Videon funkar fint, så söt han är!

    SvaraRadera
  2. Hihi sötisen! Han är väldigt "med i matchen" för att vara så liten! :)

    SvaraRadera