tisdag 9 november 2010

Nu är bubbelbadet invigt =)



Alvin njöt verkligen av bubblorna !
Han höll på att somna i badet, så vi snabbade att ta upp han och lägga han i vagnen. Tog inte ens 1min så sov han som en stock.

Helena har varit här och fotat idag :)

3 kommentarer:

  1. Såg ju hur härligt ut som helst!!!!!vilka badpojkar=)

    SvaraRadera
  2. Men gudars så lyxigt och för att inte tala om så mysigt! :D

    SvaraRadera
  3. Haha ja det känns lite lyxigt faktiskt =)

    SvaraRadera