söndag 7 november 2010

MYS!!!!



4 kommentarer:

  1. oj vad han är duktig på att hålla upp huvudet,såg mysigt ut med mysmorgon=)

    SvaraRadera
  2. Härligt med mys-stund :-) Riktigt stark i nacken är han!

    SvaraRadera
  3. Ja han är stark för att vara så liten det måste jag säga! Det finns inget bättre än mys på morgon :)

    SvaraRadera
  4. Ja vi är så stolta att han redan är så stark! Men de är klart, ska han till NHL måste han tränas från första början :P

    SvaraRadera