tisdag 16 november 2010

La ner Alvin i spjälsängen, när jag gick dit efter 5min sov han. Min lilla sötnos <3

Har lånat ett objektiv av Peter Lundberg, ett 50mm/1.4.
När Alvin sov så gick jag och provfotade lite, visar två stycken bilder..

Är inte så bra än, men de kan enbart bli bättre!!
Har ingen fantasi vad jag ska fota för nåt, nån som har tips?

3 kommentarer:

  1. Snyggt! Tycker det var en rolig idé, nog verkar du ha fantasi nog :-)
    Det jag kan tipsa om är väl att tänka på bakgrunden, hur hade bilderna ex. sett ut med helsvart eller helvit bakgrund? Sen kan man även tänka på vart man placerar objekten i bilden för skapa intresse. Finns några regler som man kan följa, som gyllene snittet, men när man kan dem så är ju regler till för att brytas! Här hittar du massor av fotolänkar

    Lycka till med fotograferandet!

    SvaraRadera
  2. Jag ska börja jobba den 1:a februari igen! Då har jag varit "ledig" precis i ett år. Går som inte förstå att Mika börjar dagis då... :S

    SvaraRadera
  3. Svar: Jag köpte prins skylten på hemtrevnad :)

    SvaraRadera