tisdag 23 november 2010

Jupysslat lite idag



Adventsstaken i Alvins rum














5 kommentarer:

  1. Ja visst är det kul med jul pyssling!!!!!men klart gulligast var lilleman i sin nya tomtedräkt...men ni har varit jätte duktiga=)

    SvaraRadera
  2. Mysigt!! Man börjar verkligen längta efter jul mer och mer nu!

    SvaraRadera
  3. Så mysigt! Oj, vad stor han har blivit. Själv börjar jag om att jobba om en vecka. Gulp!

    SvaraRadera
  4. Det var inte så lite julpyssel det inte. Jag kan snabbt ana vem i familjen du brås på tihi!! Men åååh så söt plutten var i tomtedräkten.

    SvaraRadera
  5. Så fint det där huset var! :)
    Det är bara bra med mig! Hoppas NI har det bra.
    Ser fram emot bilder på snön! Här i Oslo är det ingen! :)

    kram kram

    SvaraRadera