måndag 8 november 2010

I veckan får vi prova på ett "vanligt" familjeliv eftersom att Anders jobbar i Skellefteå!
Innan han kommer idag ska jag skura golvet.

Snart ska jag och Alvin följa mamma till Stina och fika :)

Nu har jag slutat att amma, ger bara ersättning. Känns så skönt!!
Alvin är också mycket nöjdare, han blir inte hungrig lika fort..

3 kommentarer:

  1. Jag ammar ju fortfarande(!) på kvällar och tidigt på morgonen så amningen har aldrig varit ett problem för mig..men jag kan ju tänka mig att det måste vara jättejobbigt om det strular, bebisen inte blir nöjd osv..Så jag tycker du gör helt rätt i att välja ersättning så både du och Alvin känner er nöjda! :D

    SvaraRadera
  2. Åh vad stor han har blivit nu! Han har verkligen fått personlighet. Kan inte beskriva hur mycket jag längtar hem för att träffa honom! :)

    Det är så roligt att läsa och se alla fina bilder! HAHA, Anders du är så sjukt lik pappa på bilderna när ni binder rep kring buskarna!!!
    Stora kramar
    / kicki

    SvaraRadera
  3. Anna- tack för att du säger så! Hade lite ångest att inte amma längre fast jag inte ville!
    Kicki- ja när du träffar han kommer han ju vara roligare att mysa med, nu har han börjat skratta :)

    SvaraRadera