fredag 12 november 2010

Har träffas Therese och Vera idag, det händer ju inte så ofta.
Var riktigt kul att se dom, lillan har växt massor sen jag såg henne senast.

Anders och Alvin somnade i Petters säng så jag åkte hem till oss för att fixa lite annonser på blocket.
Har lagt ut massa saker, så jag hoppas att nåt blir sålt.
3 par hockeyhandskar. (De röda hos blåa är knappt använda)  Strl 11/12

4st märkes jackor, och ett par täckisar

5 par skor




1 kommentar:

  1. jätte fina saker du lagt in på blocket=)
    och super billigt också......

    SvaraRadera