Allt som händer i vårat liv
måndag 22 november 2010
Har ätit middag på stan med Lisse =)
Det blev fish & chips, riktigt gott faktist..
Var på Clas Ohlsons och köpte 2st adventsljusstakar =)
Imorgon blir det att julpyssla hemma !
1 kommentar:
Hanna
22 november 2010 kl. 22:40
vi köpte stl 68. han har ju stl 62 nu så vi tänkte då kanske han kan ha den lite längre ... :)
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
vi köpte stl 68. han har ju stl 62 nu så vi tänkte då kanske han kan ha den lite längre ... :)
SvaraRadera