söndag 31 oktober 2010

Hatar söndagar.. på nått konstigt sätt känner jag mig mer ensam när Anders är borta nu sen vi fått Alvin, än vad jag gjorde när han inte fanns... vill inte vara själv...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar