Allt som händer i vårat liv
söndag 31 oktober 2010
Hatar söndagar.. på nått konstigt sätt känner jag mig mer ensam när Anders är borta nu sen vi fått Alvin, än vad jag gjorde när han inte fanns... vill inte vara själv...
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar