Dagen flög iväg, gick till Vera (i föräldragruppen) just före kl 14 och när jag kom hem var klockan redan 17 !
Har hunnit tvätta och diska, så hushållet har inte stått helt still.
Alvin sover jätte bra i vagnen, fick bädda ner han väl då det var -13 grader. Blev på med den tjocka vinteroverallen. Tycker bättre om den vi fick av Karin (polarn o pyret) men den var lite för kall idag.
Måste köpa ett par varma vantar åt gossen också, idag hade han de som Markus mamma har stickat.
Han är väl nerbäddad :P
Imorgon ska mamma följa mig och köpa lite julklappar =)
Det ser verkligen hur mysigt ut som helst att vara nerbäddad så där! Tror man skulle sova rätt gott själv :)
SvaraRaderaGammfastra
Ja verkligen, man blir ju lite avis :P
SvaraRadera