Allt som händer i vårat liv
lördag 20 november 2010
Alvin har fått utskrivet hostmedicin, hoppas de hjälper =)
Nu har Anders åkt på match, jag väntar på mamma. Ska låna en bil av dom, så jag slipper packa ner Alvin i vagnen när han är lite krasslig.
1 kommentar:
AnnaB
20 november 2010 kl. 20:33
Hoppas Alvin kryar på sig snabbt! Jobbigt att vara sjuk och så liten ju!
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Hoppas Alvin kryar på sig snabbt! Jobbigt att vara sjuk och så liten ju!
SvaraRadera