15e Januari är det första träffen med babysim =)
Då ska vi dock inte bada nåt, utan det är information. Vi måste nog köpa nya badbrallor till Alvin då, som han växer lär dom som han har nu vara för små.
Emma, Angelica & Moa har varit här idag, det är alltid lika kul !
Emma åker snart utomlands, är inte alls avis :P
Nu förstår jag varför pappa brukar klaga på snön ! :P
Skottade imorse, måste nog snart ut igen.. det öser verkligen ner.
Såhär såg det ut i helgen, nu är det ca 2dm till
Alvin lär älska babysimmet då han verkar vara en riktig badkille! Sen är det så himla mysigt att åka iväg hela familjen och göra någonting tillsammans!
SvaraRaderaJa jag tror det blir en höjdare för hela familjen ! :D
SvaraRadera