onsdag 1 december 2010

2 år

Idag firar jag och Anders 2 år !! =)
Eller han är ju inte hemma så själva firandet får bli senare..

Det här har vi gjort tillsammans under dessa år;

- Flyttat ihop i min lägenhet på Kågevägen, för att sedan köpa hus i Ursviken.
- Varit på 2st semestrar. Alanya och Eskilstuna (hälsade på Karin & Markus)
- Sålt våra egna bilar och köpt en KIA Ceed Kombi tillsammans.
- Haft massor med mysiga filmkvällar
- Partat på många roliga fester
-Sett nyårs revyn med wipro (anders gamla jobb)

- Och det mest underbaraste såklart - ALVIN

ÄLSKAR DIG ANDERS!

2 kommentarer:

  1. Grattis till tvåårsjubileet!

    Jag och Tobbe hade varit tillsammans i 11 år den 21 november, men det glömde vi visst bort att fira :-) kom på det tre dagar efteråt...

    SvaraRadera