Hela laget fick en tidig julklapp igår före träningen =)
En Reebok väska, och i den fanns hårrullar, schampoo, balsam/hårinpackning !
Det tackar vi för !!
Tur det finns många snälla föräldrar runt omkring laget som fixar sånna här överraskningar åt oss.
Nu har prästen varit här och planerat dopet.
Strax åker vi till Luleå för fest med proline och imorgon har jag match så jag stannar kvar i Lule´.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar