måndag 27 december 2010

Både jag och Anders har varit sjuka (magsjuka, bläää) inte alls så kul, men nu börjar vi känna oss bättre.

På juldags morgon åkte vi till Pennstigen, vi åt både frukost och lunch där.
Vi måste verkligen ha varit snälla i år, för när vi åkte hem fyllde vi hela bilen med klappar =)


Det går inte att flytta övre bilder?! Fattar inget..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar