Nu kommer det bilder från igår och idag.
Det var många fina julklappar till oss under granen, självklart blev även de fotat
Den svarta skjortan syns knappt på bilden, fick en likadan fast grön också.
Sen fick Alvin en bilbarnstol av sin mormor och morfar som jag inte har fotat..
Nu ska vi se bilar och ladda inför " Lilla julafton" imorgon =)






















Inget slår jularna i Ursviken!!! Va roligt att se bilderna från julafton. Det såg lika mysigt och gemytligt ut som alltid!! Kramar på er! Anna
SvaraRadera