måndag 13 december 2010

Har köpt Sunes Jul idag, känns som den kan göra att julstämningen blir ännu bättre.

Nu börjar det låta och röra sig i vagnen, äntligen vaknar lillen. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar