Nu har vi kommit hem, firmafesten var riktigt rolig =)
Var skönt att sova på hotell och få äta en riktig frukost.
Vi hann sova i nästan 2 timmar efter frukosten innan vi skulle checka ut.
Jag stannade i Luleå för att spela match. Förlorade med 2-1 =(
Jag missade ett friläge.. inte okej..
Kommer bilder sen, för nu ska vi sova
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar