lördag 11 december 2010

Nu har vi kommit hem, firmafesten var riktigt rolig =)
Var skönt att sova på hotell och få äta en riktig frukost.
Vi hann sova i nästan 2 timmar efter frukosten innan vi skulle checka ut.

Jag stannade i Luleå för att spela match. Förlorade med 2-1 =(
Jag missade ett friläge.. inte okej..

Kommer bilder sen, för nu ska vi sova

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar