Alvin sover som en stock i spjälsängen, när han vaknar ska vi åka till hans mormor/morfar och se hockeyn.
Hinner nog inte se hela, har träning 20,45.
Har inte tränat på över en vecka, har inte haft någon ork.
Nu ska jag hänga tvätten innan gossen vaknar
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar