Har jobbat idag, gick helt okej.
Är dock väldigt svårt när hela sortimentet har bytts ut och man ska försöka lära sig allt igen..
Idag har vi haft främmande av Emma, som just kommit hem från utlandet =)
Även Karin och Lisse har varit här. Alvin var i fokus hela tiden och självklart så trivdes han utmärkt :P
Han somnade typ direkt alla hade farit.
Imorgon ska jag jobba sista dagen (för detta år). Känns bra att jobba 3 dagar i december, när vi är vana att jobba ALLA dagar utom jul/nyårsafton.
Har tyvärr inga nya bilder, men lägger in några som ni säkert sett tidigare
Börjar verkligen längta efter ett objektiv nu. Ett Canon EF 50/1,4
Det ska jag nog köpa åt mig själv när jag fyller år =)
Nu ska vi sova, gonatt



Inga kommentarer:
Skicka en kommentar