Igår fick vi en inflyttninspresent av Tobbe & Stina
Tack =)
Imorse ställde jag och Alvin väckaren, öppna förskolan stod på programmet.
Sara och Oskar skulle också följa med, men vi blev lite snopna när vi kom dit och fick se att det var stängt :( Öppnar v.2 igen..
Vi följde Sara och Oskar hem istället, så det blev en bra förmiddag ändå :)
Alvin somnade i bilen påväg hem, jag har satt igång en disk och en tvätt..

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar