torsdag 2 december 2010

Vi hade ett litet biii i vår soffa i afton ;)

Idag var vi på BVC
Längd: 60,5 cm
Vikt: 6265g
Huvudmått: 40cm
Han tog även 3månaders sprutan, tycker han verkar ha lite ont i benen så jag har gett han alvedon så slappnar han förhoppningsvis av :)

2 kommentarer:

  1. Det där gulliga biet får gärna komma och bita mormor

    SvaraRadera
  2. Faster ( och syster) Karin3 december 2010 kl. 21:15

    Men vilken skön liten kille!

    Hälsningar från Karin och Markus

    SvaraRadera