lördag 4 december 2010

Videoklippet i förra inlägget blev jätte mörkt, men Alvin rullar gtån mage till rygg. Och han är inte ens 3 månader ! Då blir man stolt.

Idag jobbade jag för första gången på ett halv år, det var riktigt kul !
Gick helt okej, ska jobba 17-18/12 också så då kommer det nog gå ännu bättre.

Efter jobbet åkte vi till Tobbe och Stina för att äta tomtegröt och spela paketleken. Som vanligt
slutade det med att jag blev utan paket :P Tredje året i rad!
Men fick 4st drickor av pappa och 2st godisaskar av farmor =)
Vår lilla tv kille

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar