onsdag 8 december 2010

Har hunnit skura lite idag. Köket, rummet och vårt sovrum luktar nu gott =)
Plockat undan lite kläder, satt igång en tvätt och diskat har också blivit gjort.

Alvin sover i spjälsängen. Det är -18 grader ute, så det fick räcka att han sov ute en gång idag.
Känns bra att han sover gott i sin säng, han sover inte där på nätterna än.
Om vi hade rymt spjälsängen i sovrummet hade han nog gjort de, men ska nog börja lägga han där på kvällen och när han ska äta så flyttar jag han till vagnen.

Nu ska jag lägga mig framför tv:n en stund innan han vaknar. (blir nog som vanlig, direkt man lägger sig så vaknar han)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar