onsdag 1 december 2010

När jag kom hem från stan stod det en barn snöskyffel utanför vår ytterdörr.
Jag fattade ingenting, fanns inte en lapp eller nåt!

Ringde runt till några men det var ingen som kände igen det.
Men tillslut sa mamma att det nog var från Maj.
Så tack tack Maj ! Blir perfekt till Alvin när han ska hjälpa sin far att skotta ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar