lördag 18 december 2010

Alvin ligger och jollrar i soffan, har bytt kläder på han 3ggr sen senaste timmen. Han har kräkts ner dom :(

Kicki skulle komma hem idag, men det är kaos på flygplatsen i London så planet blev inställt. Hon kommer kanske med planet på tisdag, vi håller verkligen tummarna för de..

Jag och lillgossen är själva hemma ikväll, jag hoppas han vill lägga sig tidigt haha :P
Kikar på resor, blir nog att boka en snart =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar