torsdag 16 december 2010

Idag har Alvin och Moa "pratat" och skrattat med varandra =)
Vi har nämligen varit i Burträsk en stund.
Nu har Anders kommit hem och 3 veckors ledighet väntar !
Känns nog lika skönt för oss båda.

Helgens schema är fullspäckat, som vanligt;
Fredag - Jobb
Lördag - Jobb
Söndag - dop


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar