fredag 24 december 2010

Hann inte skriva nåt igår, hade fullt upp.
Vi hämtade upp Kicki på flyget, äntligen har hon tagit sig hem =)

Idag är det JULAFTON
Dagen började med ett morgonpaket på sängen. Fick 2 par tjocka sockar, en skjorta och en dubbeltriss.
Alvin fick en skallra =)

Vi har nyss varit och åkt skridskor, kallt som f*n kan jag lova.
Hinner nog inte skriva nåt mer idag, men det kommer komma massa bilder sen.

GOD JUL !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar