Hann inte skriva nåt igår, hade fullt upp.
Vi hämtade upp Kicki på flyget, äntligen har hon tagit sig hem =)
Idag är det JULAFTON
Dagen började med ett morgonpaket på sängen. Fick 2 par tjocka sockar, en skjorta och en dubbeltriss.
Alvin fick en skallra =)
Vi har nyss varit och åkt skridskor, kallt som f*n kan jag lova.
Hinner nog inte skriva nåt mer idag, men det kommer komma massa bilder sen.
GOD JUL !
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar