Har redan kommit på julklappar som jag glömde fota! Vi har även fått 4st utelampor till huset. Och Anders fick ett skal till mobilen av mig, på skalet var det tryckt en bild som Helena tog av oss alla tre :)
Bilder på de kommer nån annan dag
Vilka fina julklappar ni fått! Den silvriga barnkammarboken är riktigt bra :-) Speciellt hajarna, roligt låt! Hoppas ni haft en lika fin jul som vi :-)
Vilka fina julklappar ni fått! Den silvriga barnkammarboken är riktigt bra :-) Speciellt hajarna, roligt låt! Hoppas ni haft en lika fin jul som vi :-)
SvaraRadera