Har varit med lillebror på stan och handlat de sista julklapparna. Nu är jag helt klar !
Ska till Emma så fort Alvin vakna, vi har träning på koppar ikväll..
Imorgon åker jag och Anders till Luleå på firmafest.
Vi har match i luleå på lördagen så jag stannar nog kvar där =)
Och lilleman ska vara med mormor=)
SvaraRadera