torsdag 9 december 2010

Har varit med lillebror på stan och handlat de sista julklapparna. Nu är jag helt klar !
Ska till Emma så fort Alvin vakna, vi har träning på koppar ikväll..

Imorgon åker jag och Anders till Luleå på firmafest.
Vi har match i luleå på lördagen så jag stannar nog kvar där =)



1 kommentar: