Allt som händer i vårat liv
måndag 6 december 2010
Ännu en kanon natt =)
Nu ska vi strax åka till Piteå och hälsa på Britta.
Mamma ska också följa med, så vi ska hämta upp henne först.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar