Om Alvin fortsätter att sova som han gjort i natt så måste han ju vara världens snällaste!
Åt kl 18,30 och somnade ca 1 timme efter (19,30)
Sov tills kl 02!!!! och efter han ätit då så vaknade han inte förän kl 07..
Efter maten så somnade han om direkt igen, och vi sov till kl 9 =)
LYX kallas de =)
Gillas starkt....
Nu ska jag packa in alla loppis grejer i bilen och åka till mamma för att hämta upp resten av grejerna. Pojkarna ska fira den perfekta natten med att åka till stan och käka lunch.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar