söndag 12 december 2010

Längtar tills jag ska köpa ett objektiv... blir nog efter jag fyllt år.

Imorgon är det lucia


Har tänt alla ljusen, tycker det blir snyggare.

På förmiddagen träffades hela föräldragruppen på kopparstark och fikade. Trevligt =)
Alla barnen skötte sig riktigt bra!

Nu ska vi mysa i soffan innan det blir sängdax. Anders jobbar sista veckan innan jullovet. Han ska vara hemma i 3 veckor. LYCKA!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar