söndag 5 december 2010

Nu ska vi lägga oss i bubbelbadet =)

1 kommentar:

  1. Haha så söt!

    Jag har en Canon G11. Ingen systemkamera alltså. Ville ha en kamera som jag rymmer i väskan och jag är verkligen skiiitnöjd med den!

    SvaraRadera