måndag 13 december 2010

Nu har Alvin tagit en powernap igen, men vid den här tiden brukar den vara kort.
Hade tänkt att han skulle sova ute i vagnen men de är ju svin kallt ! 
Så han får sova inne idag. myspojken <3

Måste verkligen plocka undan lite här hemma, är lite stökit :P

De ringde från jobbet, sjuk personal.. Så ska kanske jobba några timmar om de inte är friska imorgon.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar