söndag 19 december 2010

Nu är Alvin Krobbe Lundberg döpt.
Dagen har varit kanon, dopet gick smidigt, fikat räckte och alla var på strålande humör.
Tack till alla som kom och gjorde den här dagen till en dag som vi alltid kommer minnas.
Fick en super fin hälsning av Kicki, stackarn som inte hann hem.

Extra tack till ;
Evelina och Maj Lindberg som hjälpte oss i köket.
Gunnel, Maj, Eskil, Lisse för det underbara fikat/saften.
Karin för de vackra sångerna.

TACK FÖR ALLT !

Nu när vi kom hem så är det snö överallt... Tur vi har en slunga nu haha




Har tyvärr inga bilder från dopet, är ju inte så lätt att ta när vi stod där framme :P
Om nån har några bilder får ni gärna skicka de åt oss

2 kommentarer: