tisdag 7 december 2010

Blev en stressig morgon, kikade i gårdagens reklamblad från Jula och på framsidan var det en snöslunga.
Förre veckan var vi runt och skulle köpa en men det var slut överallt !! Och de flesta skulle inte få in fler förän i Augusti. Så kastade mig i bilen för att hinna få en av de som fanns på Jula. Och jag hann !!
Har varit förbi Malin en stund under dagen, när jag skulle hem gick jag typ vilse :P
Alla hus såg likadana ut, hittade inte till parkeringen! Tur att Malin kom ut och guida mig till bilen haha

Nu sover Alvin i sin säng och jag passar på att äta middag.
Har lagt ut lite mer kläder på tradera, jag hoppas det går lika bra som tidigare

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar