onsdag 22 december 2010

Har haft främmande av Sabina, Sara, Angelica och Moa. 
Vi har julfikat och druckit glögg, mysigt :)

Nu sover Alvin ute i vagnen, skulle ta en promenad men han hade somnat innan jag hade dragit ut vagnen ur huset. Så drog bara ut han och tog tag i skottningen istället.
Blir bortskämd med skottningen när Anders är hemma, han är så duktig ;)

Helt galet att det är julafton om 2 dagar!!!
Det bästa med julen är att Anders har jullov <3
Äntligen hann jag få med ett skratt på bild =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar