Har haft främmande av Sabina, Sara, Angelica och Moa.
Vi har julfikat och druckit glögg, mysigt :)
Nu sover Alvin ute i vagnen, skulle ta en promenad men han hade somnat innan jag hade dragit ut vagnen ur huset. Så drog bara ut han och tog tag i skottningen istället.
Blir bortskämd med skottningen när Anders är hemma, han är så duktig ;)
Helt galet att det är julafton om 2 dagar!!!
Det bästa med julen är att Anders har jullov <3
Äntligen hann jag få med ett skratt på bild =)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar