Alvin 3 månader idag
Hade en trött tomtenisse i morse :)
Visst är han söt ?
På DollarStore fick han prova kundkorgarna, mycket spännande
Köpte en grymt snygg jacka till Alvin, känner mig väldigt nöjd med den. Perfekt att ha när den varma overallen är för varm...
Köpte även kläder till dopet (åt mig själv). Kommer nog ha samma kläder på julafton.
Har egentligen träning ikväll men ska inte dit, ska träna tisdag/torsdag i veckan.
Veckans planer;
Måndag - Piteå
Tisdag - Träffa Malin, träning
Onsdag -
Torsdag - Träning
Fredag - Prästen kommer (om han inte glömmer oss igen),Firmafest med Proline i Luleå
Lördag - Hotellfrukost, Match
Söndag - Fika med föräldragrupppen
Svar: Haha ja vi hade en massa roliga år där som har lett till otroligt många minnen! Skrattar alltid då jag tänker på spice girls danserna vi hade då vi stoppade frukter innanför tröjorna som skulle föreställa bröst! Sjukt kul! haha! Har en massa foton på oss i alla mina tusen fotoalbum, men tyvärr är inga av dem digitala, men någon gång ska jag få tummen ur och scanna in dem =D
SvaraRaderaMåste även få säga att Alvin är huuur söt som helst! =) Hoppas att allt är bra med er! KRAM