Väntar på att prästen ska komma hit, vi ska planera dopet.
Känner verkligen att jag inte har nån aning om hur det går till..
Sen ska Anders iväg och besikta firmabilen och när han kommer hem ska vi kika på en snöslunga.
Tiden bara rinner iväg, snart är det ju seriöst julafton =)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar