Tradera blir som ett gift, nu när jag sålt allt jag hade lagt ut blir det att lägga ut nytt !
Måste ta lite bilder på fler jackor i afton.. ska nog köpa en snowboard jacka av min bror också :)
Han har köpt min samsung dator, så vi handlar som av varandra :P
Väntar på att Alvin ska vakna så att vi kan åka hem och möta upp Anders när han kommer hem.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar