onsdag 8 december 2010

Gick en prommis med Alvin, han slocknade typ direkt !
Så nu ligger han ute i vagnen och sover. Har lagt en handduk över så ingen katt ska hoppa in och mys med han :P
Jag och Petter har även hunnit packa in mina grejer i bilen + packat in massa sopor/skrot i volvon. Soptippen här i Ursviken är nämligen öppen idag.

Ikväll ska jag på ett Me and I - party. Ett "party" där de säljs barnkläder. Ska bli riktigt kul.
Alvin ska vara med sin farmor (och kanske farfar) när jag är borta. Blir även att prova dop klänningen så att den passar. Lillen kanske är för tjock :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar