fredag 22 oktober 2010

Nu ska vi iväg på återbesök hos barnmorskan. Sen när vi lix är på lassan ska vi hälsa på min morfar som blev inlagd där igår. Han kommer nog bli glad när vi kommer :)

En snabblunch på stan ska vi hinna med innan bussen till Umeå går kl 12,00.
Kommer bli tomt utan grabbarna men ska bli kul att träffa Emma !

Det var nog tur att jag tränade igår, träningsvärken är mindre idag.
Emma och Alvin

1 kommentar:

  1. Var så trevligt att du var här!! :) Sitter och äter upp godiset som var kvar från igår:) Kram

    SvaraRadera