Vi har just kommit hem från Luleå. Vi har gått i några affärer, käkat lunch och umgåtts bara vi i familjen.
Det behövs sånna dagar också... Ikväll ska vi till Burträsk och se hockey, det är Anders lag som spelar men han har inte hunnit träna något så han ska inte spela. Hans nya skriller har inte hunnit kommit än heller så han kan ändå inte spela.
Några bilder från dagen;
Uppklädd i stassen från Britta.
Sover både hela dit och hemvägen
Anders på Toys R Us (vet inte hur det stavas)
Anders har hittat presenten till Alvin när han blir lite äldre. En Jeep, så han kan brassa själv till mormor och morfar genom skogen :P
Nu är grabbarna på återvinningscentralen med tidningar, kartonger och plast. Så jag har passat på att pillra på med disk/tvätt och dammsugning. Är klar nu så slappar lite vid datorn. Rätt skönt !
Har provat tända lyktan från morfar och Astrid, blev skit snyggt, men svårt att få med på bild;
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar