torsdag 21 oktober 2010

Varit på stan idag (igen) och fikat med Fjellstedts på Waynes (igen).
Alvin fick en present, ett par jeans och en jätte fin grön skjorta! Det är lite stort nu men om bara nån vecka kommer det sitta som smort :)

Jag har också fått en present idag, av min kära sambo


Hade pekat ut ett armband jag ville ha, snyggt va?!

Lillen har legat i gymmet idag, han har börjat boxa till labanfigurerna och ligger och pratar med sig själv. Sötnosen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar