Allt tar så sjukt mycket längre tid när man har ett litet barn.
Tycker alltid att jag börjar i bra tid men det blir alltid stressigt ändå.
Idag har jag fikat med Jannike och hennes son på Waynes. Blev det vanliga; en kyckling sallad.
Sen efter fikat gick vi en sväng på stan, jag lämnade igen bärselen. Alvin har blivit så snäll så jag behöver inte gå och bära på han längre.
Har även haft middags främmande, Emma har varit här. Vi åt tacos :)
Det är alltid lika gott ! Efter maten slappade vi i soffan och såg på lite olika serier.
Nu är mamma och pappa här, mamma städar och pappa myser med lillkillen.
Har haft fullt upp idag, vilket känns rätt skönt. Tycker inte det är så kul att vara själv dygnet runt.
Imorgon ska jag fika med Jennifer och Liam. Efter det ska jag och Alvin åka till morfar och Astrid, dom har inte träffat lillen än.
Nu är det dax för EM-kval. Sverige - Holland
Tips;
Jag 1-0
Pappa 2-1
Mamma 2-2
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar