Den här dagen har bara flygit iväg, det blir väl så när man har mycket inplanerat.
Dagen började med ett besök i Kåge, hos Jannike. Dom hade sjukt fint hus!! Och grymt fika :P
Gossarna skötte sig bra även denna gång, idag var dom lite mer vakna.
Alvin hade även tid på BVC idag. Han har inte växt någon denna gång så han är fortfarande 55,5cm.
Han har gått upp till 5085g, så nu ligger han på normal kurvan :)
Han har legat lite under tidigare, men det har aldrig varit någon fara. Han har ju gått upp varje gång vi har vägt han.
Nu på afton har lillgossen varit hos Stina en stund medan jag har remmat på mig skrillerna och gjort första isträningen sen jag blev gravid ! Det var riktigt kul, men var riktigt dålig haha. Förhoppningsvis så blir det väl bättre efter några träningar.
Nu är det greys !!
Det bästa programmet som finns, tycker jag.
Anders kommer nog hem när som hellst, då ska vi göra varma mackor.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar