söndag 17 oktober 2010

Antingen är sängen stor eller Alvin liten !?
Eller kanske både och.. :P

Han sover som en stock, vi ska börja vänja han att sova där mer och mer nu..
Hittills har han alltid sovit i vagnen på nätterna, eller när Anders har varit borta och jobbat har han sussat i sängen med mig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar