Antingen är sängen stor eller Alvin liten !?
Eller kanske både och.. :P
Han sover som en stock, vi ska börja vänja han att sova där mer och mer nu..
Hittills har han alltid sovit i vagnen på nätterna, eller när Anders har varit borta och jobbat har han sussat i sängen med mig
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar