AIK ligger under med 2-1 just nu, 10min kvar.
Mamma, pappa och Petter har sett de 2 första perioderna här, men nu har de åkt.
Idag har jag och mamma varit på solbacken, har köpt en ny skurhink då Anders tog min hink till aska!?
Sökt den i sinne tills han kläcker ur sig att han tagit den till annat.
Imorgon den här tiden är jag bänkad framför tv;n för då är det GREYS !!
Planer för resten av veckan;
Onsdag - Vara hemma och slappa
Torsdag - BVC vägning/mätning
Fredag - ?
Lördag - Se CHC;s damer, Britta och Dan kommer på besök, se AIKs match på tv
Söndag - Heldag på kopparhallen, CHC-Löven, CHC dam - Sundsvall
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar